18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Super Bowl

Tiden er vel snart inde til at starte op for en debat om årets Super Bowl! Det bliver uden tvivl et brag af en kamp, og selvom bookmakerne har Steelers som ret klar favorit, så mener jeg, at kampen er helt lige - måske endda med fordel til Seahawks. Hasselbeck har været forrygende, og selv "Stålgarninet" kan vel næppe lukke helt af for årets MVP, Shaun Alexander. På den anden side bliver Roethlisberger bare bedre og bedre, Hines Ward er altid giftig, forsvaret er blandt de allerbedste i NFL og løbeangrebet, ja, det kender vi jo...

Når alt dette og meget mere så er sagt om kampen, så må man huske, at en Super Bowl altid vil have sin helt egen logik, hvor dagsform og ikke mindst psyke er de væsentligste faktorer. Derfor forventer jeg som sagt en helt lige kamp og et brag af slagsen. 50-50 ville min vurdering lyde i procenter, hvilket vil give valuebetterne en betvalue på ikke mindre end 132,5 for Seahawks sejt hos Expekt, som belønner dette med odds 2,65.

6 Kommentar

Tilføj kommentar