18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Slut på 1. division sæson 2003/2004!

Vi fandt 2 oprykkere som til næste år skal prøve krafter med SAS-ligaen og de allerbedste hold i DK. Det blev stabile Silkeborg, som ikke lod nogle tvivle i foråret, mens Randers, som på eget græs havde en fæstning som viste sig at være "sølv" værd. 14 vundne kampe af 15 mulige og altså kun ét pointtab da holdet spillede uafgjort med Fredericia i april. Det bliver spændende at se om de to hold kan holde sig fast i den bedste række, eller i det mindste bide skeer med de store hold.

B1913, FC Århus og Brønshøj må en tur i 2. division, og jeg håber da at få dem at se igen, måske allerede til næste år?

Det blev til en TB-% på de 116, og after all er det vel godkendt. Lidt over 2.200 kr. i overskud kan vel godt gå an, selvom jeg ikke er bleg for at sætte højere mål til næste sæson. Mere om det senere..

Først og fremmest vil jeg ønske alle en fremragende (sports)sommer - og husk at der er penge i andet end den danske 1. division :)

Vi ses til næste år..
Anders Kristensen

Tilføj kommentar