18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Skovlunde - B1908 & Charlton - Queens Park R

Jeg synes jeg har fundet to gode kampe med ok værdi, som starter før kl. 14.00

Det drejer sig om Skovlunde som hjemme møder sidste pladsen B1908. Jeg var inde på B1908´s hjemmeside og læse lidt om deres optakt til kampen, hvor de b.la. nævner at de har en del skader samt en enkelt karantæneramt spiller fra sidste kamp som er ude. Det betyder så der vil blive rokader i udekampen i forhold til sidste kamp. Formen har været udemærket de sidste 4 kampe, hvor de har en sejr og en uafgjort, men det er mod hold som er lidt længere nede i tabellen.

Har også været inde og kigge på Skovlundes hjemmeside, men den er ikke opdateret så ved intet om skader og karantæner, men de har en spiller som b1908 taler en del om der skulle have et rigtig højt niveau i forhold til 2.division, han er vidst offensiv midt, Thomas Carlsson. Skovlunde er inde i en rigtig god stime, de seneste 4 kampe har givet 9 point bl.a. mod Brøndby og Roskilde.
Unibet har 1-tallet til flotte 1.85 hvilket er langt over de øvrige som ligger på omkring 1.75. Jeg vil chancevurdere kampen 58% 28% 14% , dermed et valuebet på cirka 107,3

Den anden kamp spilles mellem Charlton og Queens Park Rangers, to hold hvor formen går hver sin retning. Charltons 3 sidste har kun givet 1 point mens Queens Park har hentet 5 point de seneste 3 kampe. Charlton har mange skader til denne kamp, seneste kamp blev S. Todorov(a) skadet og er ude resten af sæsonen, han er desuden deres bedste køb denne sæson. Udover ham har de Darren Ambrose(m), Chris Powell(f) Ben Thatcher og Cory Gibbs som heller ikke har spillet endnu for klubben. Tror fraværet af Todorov, Powell og Ambrose vil bliver mærkbart.

Quenns Park Ranger stiller med de samme spillere som de har gjort med de seneste 3 kampe og det må helt klart være en fordel for dem i London derbyet mellem de to hold. Jeg hælder mest til X2 som giver omkring 2.40, højest er dog Danbook med 2.55. Chancevurdering vil lyde 55% 27% 18% hvilket ifølge mine udregninger giver et valuebet på 114,75 på X2 .
Lige for at nævne det, synes jeg bookmakerne har undervurderet Queens Park R, fordi de ligger på sidste pladsen og skal oppe mod et der sidste sæson rykke ned fra den bedste række, men det er selvfølgelig ikke samme spillere Charlton har, de har solgt mange af deres gode spillere da rykkede ned b.la. Rommedahl, Luke Young og M. Bent.

Held og lykke!

1 Kommentar

Tilføj kommentar