Så er det endelig blevet forår igen, og det er ensbetydende med starten på SAS-ligaen.
Efter et efterår hvor næsten alle slog alle går vi et spændende forår i møde.
Flere klubber har i vinterpausen sagt farvel til nogle spillere for at få bedre styr på økonomien. Andre klubber har styrket holdet fo ikke at rykke ned.
Her til 1. runde efter vinterpausen har jeg problemer med min internetopkobling, og har derfor fået hjælp fra Lasse (Allsvenska), som dækker kampene Køge-Aab og Farum- AGF. Derudover har Bo Wagener dække kampen OB-FCK.
I toppen af rækken har FCK skilt sig ud, og mit eneste bud på en trusle mod FCK må være Brøndby. De øvrige hold kan efter min mening alle komme til at rykke ud, selvom det pt. ser værst ud for SIF. Meget kan være ændret i næste uge, såfre,t Farum må dreje nøglen rundt.
Med indførsel af doubler hos DT vil jeg i løbet af foråret komme med forslag til sådanne spil.
Efter et efterår hvor næsten alle slog alle går vi et spændende forår i møde.
Flere klubber har i vinterpausen sagt farvel til nogle spillere for at få bedre styr på økonomien. Andre klubber har styrket holdet fo ikke at rykke ned.
Her til 1. runde efter vinterpausen har jeg problemer med min internetopkobling, og har derfor fået hjælp fra Lasse (Allsvenska), som dækker kampene Køge-Aab og Farum- AGF. Derudover har Bo Wagener dække kampen OB-FCK.
I toppen af rækken har FCK skilt sig ud, og mit eneste bud på en trusle mod FCK må være Brøndby.
De øvrige hold kan efter min mening alle komme til at rykke ud, selvom det pt. ser værst ud for SIF.
Meget kan være ændret i næste uge, såfre,t Farum må dreje nøglen rundt.
Med indførsel af doubler hos DT vil jeg i løbet af foråret komme med forslag til sådanne spil.
http://www.BetXpert.com.dk/eks…