18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

SAS Ligaen

Hej folkens,

Der er stress på med studiet for tiden, så det er desværre ikke alle kampe jeg når at lave analyser på. Dog har jeg lagt de bedste ud som det første og så gemt de lidt mindre som de sidste. Kan da også lige smide et par ord angående de sidste to kampe her!

SønderjyskE - Esbjerg
Jeg tør ikke tro på Esbjerg på nuværende tidspunkt. Deres bundniveau har været så lavt at det er skræmmende, og et hold som SønderjyskE kan meget vel vinde denne kamp. Men Netop Esbjergs ellers så udmærkede defensiv og knap så effektive offensiv gør, at jeg ser en smule værdi i et spil på under 2,5 mål. Umiddelbart er det ikke et spil der er typisk at fyre af på en kamp som denne, men SønderjyskE har en pokalkamp i benene og Esbjerg spiller slet ikke op til niveau. Tror Ove P. vil gå efter at holde nullet og bygge kampen op ud fra det, og der kan meget vel gå et godt stykke af kampen før der kommer hul på bylden her. Bedste odds på spillet: 2,45 hos

FCK - FCM
Denne kamp er af en lidt anden kaliber - i den anden ende af tabellen. Men begge hold har en Uefa kamp i benene, hvor FCK nok sloges noget hårdere, mens FCM havde en væsentligt længere og hårdere tur. Begge hold leverede godkendte præstationer i forhold til forventningerne, men FCK viste dog det bedste spil, hvis man skulle være så fræk at sammenligne de to.
Jeg tror at FCK er så tilstrækkeligt ovenpå for tiden, med en trup uden skader og i kanon-form - og som tilmed er begyndt at levere gode præstationer. Ydermere kan det nævnes at det er set så ofte at når FCK IKKE rammer dagen, så vinder de alligevel - det er faktisk skræmmende...
Jeg tror på hjemmesejren her, men oddset er på den billige side - så en lav indsats hvis man vælger at prøve lykken.

Analyser af de resterende kampe:
http://www.betxpert.com/eksper…

VH
Rasmus

God weekend til folket! 

http://www.betxpert.com/eksper…

1 Kommentar

Tilføj kommentar