Safin!!!
6 kommentarer
1
Visninger
Lige i øjeblikket er det irreterende og sidde med en kupon hvor KUN Safin mangler. 0-6... hvad sker der for ham. Jeg så ellers en særdeles klasseforskel. Ved godt han kan nå det endnu, HOLD KÆFT hvor er det svagt...