Hejsa.
Vil prøve med det her projekt, 1000 - 100000 kr.
Du tænker nok, det lyder som om, det aldrig kommer til at ske, men prøv at høre, hvordan jeg har tænkt mig det :-)
Har sat 1000 kr ind på min unibet konto.
Jeg vil finde max 5-6 kampe om dagen pr kupon, i weekenderne, vil jeg måske lave 2 kuponer.
jeg vil finde kampe hvor der skal scores over 0,5 mål, altså kampe hvor der bare skal scores i, det er lige meget hvem der gør det, eller hvornår :-)
Odds ligger på ca. 1,02 -1,10, derefter smider jeg hele rullen på dem.
Har kigget lidt på det i starten af året, og hvis jeg var startet der, ville jeg ha været over 40000. så tror godt det kan lade sig gøre :-)
Jeg vil i hvert fald prøve. Jeg vil lave nogle udbetalinger hen af vejen, men det kommer jeg til, nu skal vi jo lige se hvordan det kommer til at gå :-)
Dagens kampe der er blevet spillet på er.
Liverpool - Everton 1,03
Birmingham- Leicester 1,07
QPR - Bolton 1,07
Manchester U - Cardiff 1,02
Southampton - Arsenal 1,05
Samlet odds 1,24 gevinst 1239
Hvad siger i, tror i det kan lade sig gøre?
Vil prøve med det her projekt, 1000 - 100000 kr.
Du tænker nok, det lyder som om, det aldrig kommer til at ske, men prøv at høre, hvordan jeg har tænkt mig det :-)
Har sat 1000 kr ind på min unibet konto.
Jeg vil finde max 5-6 kampe om dagen pr kupon, i weekenderne, vil jeg måske lave 2 kuponer.
jeg vil finde kampe hvor der skal scores over 0,5 mål, altså kampe hvor der bare skal scores i, det er lige meget hvem der gør det, eller hvornår :-)
Odds ligger på ca. 1,02 -1,10, derefter smider jeg hele rullen på dem.
Har kigget lidt på det i starten af året, og hvis jeg var startet der, ville jeg ha været over 40000. så tror godt det kan lade sig gøre :-)
Jeg vil i hvert fald prøve. Jeg vil lave nogle udbetalinger hen af vejen, men det kommer jeg til, nu skal vi jo lige se hvordan det kommer til at gå :-)
Dagens kampe der er blevet spillet på er.
Liverpool - Everton 1,03
Birmingham- Leicester 1,07
QPR - Bolton 1,07
Manchester U - Cardiff 1,02
Southampton - Arsenal 1,05
Samlet odds 1,24 gevinst 1239
Hvad siger i, tror i det kan lade sig gøre?