UGEN DER GIK - igen mange overraskende resultater.
Sidste weekend gik ikke vildt godt, og meget stred mod statistikker, form og historik. Se bare på nedenstående fakta. Det værste var dog, at mine multispil og systemet ikke gik hjem - det sved hårdt i TB-procenten.
Aston Villa-Manchester United: United fik, hvad de kom efter, og det var helt efter bogen.
Blackburn-Arsenal: Jeg var klar over, at Arsenal ville sælge deres kamp mod Blackburn billigt, men jeg havde ikke helt regnet med, at Blackburn kunne vinde 2-0. Dette var Blackburns første hjemmesejr over Arsenal i 8 år.
Charlton-Newcastle: Magpies overraskede mig, da jeg havde forventet et større fokus på den kommende Champions League-kamp mod Barcelona. Dette var Newcastles første sejr på The Valley i 11 år.
Everton-West Ham: Tjaeh... Hammers formåede at hente det ene point trods en sygdoms- og skadesramt trup. Kampen kostede mig en fornuftig tilbagebetaling, da den var med i flere kombinationer. Dette var kun anden gang på 9 år, at Hammers har hentet point på Goodison Park.
Fulham-Southampton: Southampton fik lidt overraskende det ene point, men det var, som det skulle være ifølge analysen.
Leeds-Middlesbrough: Som forudsagt kunne Leeds ikke vinde kampen, men at Boro kunne tage det hele, havde jeg ikke satset på. Dette var Boros første sejr på Riverside i 9 år.
Manchester City-Birmingham: City vandt kampen knebent, og det var helt som forudsagt.
Sunderland-Bolton: Sunderlands managerskifte havde ikke den forventede effekt, og dette var Boltons første sejr nogensinde hos Sunderland.
Tottenham-Liverpool: Liverpool overraskede mig og vandt kampen. Deres ustabilitet og den kommende returkamp i UEFA Cup burde teoretisk set have resulteret i et nederlag til Pool. Dette var Liverpools første sejr på White Hart Lane i 7 år.
West Bromwich-Chelsea: Chelsea gjorde, hvad de skulle og vandt som forudsagt kampen. __________________________________________________
I weekenden er der igen fuldt program i Premier League:
22/03 - 13:00 Birmingham - West Bromwich 22/03 - 13:30 Manchester United - Fulham 22/03 - 16:00 Chelsea - Manchester City 22/03 - 16:00 Middlesbrough - Charlton 22/03 - 16:00 Newcastle - Blackburn 22/03 - 16:00 Southampton - Aston Villa 22/03 - 16:00 West Ham - Sunderland ---------------- 23/03 - 15:00 Liverpool - Leeds 23/03 - 17:05 Arsenal - Everton
Sidste weekend gik ikke vildt godt, og meget stred mod statistikker, form og historik. Se bare på nedenstående fakta. Det værste var dog, at mine multispil og systemet ikke gik hjem - det sved hårdt i TB-procenten.
Aston Villa-Manchester United:
United fik, hvad de kom efter, og det var helt efter bogen.
Blackburn-Arsenal:
Jeg var klar over, at Arsenal ville sælge deres kamp mod Blackburn billigt, men jeg havde ikke helt regnet med, at Blackburn kunne vinde 2-0. Dette var Blackburns første hjemmesejr over Arsenal i 8 år.
Charlton-Newcastle:
Magpies overraskede mig, da jeg havde forventet et større fokus på den kommende Champions League-kamp mod Barcelona. Dette var Newcastles første sejr på The Valley i 11 år.
Everton-West Ham:
Tjaeh... Hammers formåede at hente det ene point trods en sygdoms- og skadesramt trup. Kampen kostede mig en fornuftig tilbagebetaling, da den var med i flere kombinationer. Dette var kun anden gang på 9 år, at Hammers har hentet point på Goodison Park.
Fulham-Southampton:
Southampton fik lidt overraskende det ene point, men det var, som det skulle være ifølge analysen.
Leeds-Middlesbrough:
Som forudsagt kunne Leeds ikke vinde kampen, men at Boro kunne tage det hele, havde jeg ikke satset på. Dette var Boros første sejr på Riverside i 9 år.
Manchester City-Birmingham:
City vandt kampen knebent, og det var helt som forudsagt.
Sunderland-Bolton:
Sunderlands managerskifte havde ikke den forventede effekt, og dette var Boltons første sejr nogensinde hos Sunderland.
Tottenham-Liverpool:
Liverpool overraskede mig og vandt kampen. Deres ustabilitet og den kommende returkamp i UEFA Cup burde teoretisk set have resulteret i et nederlag til Pool. Dette var Liverpools første sejr på White Hart Lane i 7 år.
West Bromwich-Chelsea:
Chelsea gjorde, hvad de skulle og vandt som forudsagt kampen.
22/03 - 13:00 Birmingham - West Bromwich
22/03 - 13:30 Manchester United - Fulham
22/03 - 16:00 Chelsea - Manchester City
22/03 - 16:00 Middlesbrough - Charlton
22/03 - 16:00 Newcastle - Blackburn
22/03 - 16:00 Southampton - Aston Villa
22/03 - 16:00 West Ham - Sunderland
----------------
23/03 - 15:00 Liverpool - Leeds
23/03 - 17:05 Arsenal - Everton
VH Steen
http://www.BetXpert.com.dk/eks…