Hei, er forsåvidt enig i spillet, og har spilt det selv, men mener det er et par poenger som bør nevnes.
For det første er Kobayashi en fører som kjører på mye mer risk enn De La Rosa (typisk japansk stil - vi husker jo Takuma Sato), og derfor er det mye større fare for at han havner i en crash i de første svingene enn hans Italienske kollega. Vi så i GP2 hva som kan skje der, og jeg mener De La Rosa i større grad er en som klarer å unngå slike situasjoner.
I tillegg er det verdt å nevne at Kobayashi i Tyrkia kvalifiserte seg til start #10 (og endte som nr. 10), mens De La Rosa had startnummer 13 og endte som nr. 11.
Dog mener jeg at verdien er der, ville bare slenge inn noen mot-poenger :)
For det første er Kobayashi en fører som kjører på mye mer risk enn De La Rosa (typisk japansk stil - vi husker jo Takuma Sato), og derfor er det mye større fare for at han havner i en crash i de første svingene enn hans Italienske kollega. Vi så i GP2 hva som kan skje der, og jeg mener De La Rosa i større grad er en som klarer å unngå slike situasjoner.
I tillegg er det verdt å nevne at Kobayashi i Tyrkia kvalifiserte seg til start #10 (og endte som nr. 10), mens De La Rosa had startnummer 13 og endte som nr. 11.
Dog mener jeg at verdien er der, ville bare slenge inn noen mot-poenger :)