18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

OL 2016, tennis, herredouble

Der er rigtig mange interessante outright spil i doubleturneringen hos mændene. Jeg kan desværre kun lægge et enkelt op som analyse, så jeg laver lige et overblik over hvad der ellers er:

Marcelo Melo/Bruno Soares (Brasilien) - odds 18 ved Tonybet
For mig at se et stærkt par, og specielt på hjemmebane. Begge har haft en rigtig god sæson men dog med forskellige makkere (primært Dodig til Melo og Murray til Soares). Motivationen må være skyhøj og Tonybet er netop åbnet i odds 18 på dem, hvor Unibet til forskel kun har odds 11, som jeg faktisk også synes er tæt på værdi. Jeg kan godt give dem omkring 9-10% for at vinde.

Alexander Peya/Oliver Marach (Østrig) - odds 51 ved Unibet
Begge har haft et godt år. Det store minus her er, at de stort ikke har spillet sammen i karrieren, men specielt Marach har haft et stærkt år på hardcourt, og Peya er bare en klassespiller i double. Odds 51 på Unibet er efter min mening helt ude i skoven, og giver dem gerne minimum en 2-3%

Florian Mergea/Horia Tecau - odds 18,50 ved Tonybet
Tonybet åbnet med 18,50 på rumænerne, der er et af få par, der har spillet rigtig meget sammen på touren i år. De har et rigtig højt topniveau og jeg synes de ser lovende ud. De kommer med nogle pæne resultater på det sidste og er to rutinerede herrer. Ligger også på omkring en 7-8% her.

Daniel Nestor/Vasek Pospisil
Nestor er nok den mest rutinerede mand i doublerækken og har stadig et højt topniveau. Han og Pospisil kan også blive farlige, hvis ellers Pospisil kan ryste en chokerende skidt singlesæson af sig inden da. De er begge gode på hardcourt og kender hinanden godt via Davis Cup. Jeg er dog lidt i tvivl om hvorvidt odds 13 er godt nok - den er nok på grænsen, men umiddelbart også et interessant spil - specielt hvis der åbnes en anelse højere andre steder.

Jeg synes uden tvivl at det er for lavt på bookmakernes to største favoritter, Mahut/Herbert og Murray/Murray - specielt fordi Murray nok også har en del fokus på single, hvilket også gælder for Djokovic og Zimonjic, hvor odds 21 dog godt kunne nærme sig værdi på den serbiske duo.

Tonybet har langt fra alle på endnu, så det er værd at holde et øje på dem, da Unibet slasher ganske hurtigt

2 Kommentar

Tilføj kommentar