Solbakken har sagt at han skifter mange spillere til aftens kamp og det forventes at Frankrike gør det samme(men det jeg ved jeg ikke om det stemmer?)
Det spekuleres i at reserverne; Pedersen, Østigård, Bjørkan, Berg, Skjelderup og Bobb og i verste Fall Larsen starter for Norge.
Det spekuleres i at reserverne; Pedersen, Østigård, Bjørkan, Berg, Skjelderup og Bobb og i verste Fall Larsen starter for Norge.