Colts skal tilbage på sporet efter denne weekends noget uheldige nederlag til NE. Chargers har været noget svingende og fik store klø af Minnesota. Jeg så hele kampen, og de kunne på ingen måder stoppe Minnesotas løbeangreb og var mildest talt elendige (mod et hold, som eller tidligere kun havde vundet 2 kampe)
Chargers resultater;
CHI 3 @ SD 14 SD 14 @ NE 38 SD 24 @ GB 31 KC 30 @ SD 16 SD 41 @ DEN 3 OAK 14 @ SD 28 HOU 10 @ SD 35 SD 17 @ MIN 35
Som det ses har Chargers praktisk tage kun mødt hold fra den nederste del af NFL (med undtagelse af NE selvfølgelig, og måske GB).
For væddemålet: - Chargers har ikke haft et hårdt program og er alligevel i problemer. - Chargers var mildest talt enormt ringe sidste uge mod et ellers middelmådigt hold. - Chargers løbeforsvar var hullet som en si. Mon ikke Addai kan få en del yards på denne bekostning og åbne op for Mannings arm? - Colts tabte sidste uge. Jeg tror, at de nu vil vise, hvad de er lavet af og vinde denne kamp. (endnu større motivation)
Imod: - Colts manglede til sidste kamp M. Harrison og Tony Gonzales gik ud.
Værdien af dette væddemål afhænger til dels af om Harrison og Gonzales bliver klar. Jeg tror dog ikke handicappet på -3 holder længe og derfor skal den nok snart spilles.
Hvad siger I andre NFL-nørder?
P.S. Beklager "analysens" mindre omfang. (sammenlignet med PJM), men eksamerne nærmer sig faretruende).
Colts @ Chargers, -3, Colts vinder: odds 1.9, Canbet.
Colts skal tilbage på sporet efter denne weekends noget uheldige nederlag til NE. Chargers har været noget svingende og fik store klø af Minnesota. Jeg så hele kampen, og de kunne på ingen måder stoppe Minnesotas løbeangreb og var mildest talt elendige (mod et hold, som eller tidligere kun havde vundet 2 kampe)
Chargers resultater;
CHI 3 @ SD 14
SD 14 @ NE 38
SD 24 @ GB 31
KC 30 @ SD 16
SD 41 @ DEN 3
OAK 14 @ SD 28
HOU 10 @ SD 35
SD 17 @ MIN 35
Som det ses har Chargers praktisk tage kun mødt hold fra den nederste del af NFL (med undtagelse af NE selvfølgelig, og måske GB).
For væddemålet:
- Chargers har ikke haft et hårdt program og er alligevel i problemer.
- Chargers var mildest talt enormt ringe sidste uge mod et ellers middelmådigt hold.
- Chargers løbeforsvar var hullet som en si. Mon ikke Addai kan få en del yards på denne bekostning og åbne op for Mannings arm?
- Colts tabte sidste uge. Jeg tror, at de nu vil vise, hvad de er lavet af og vinde denne kamp. (endnu større motivation)
Imod:
- Colts manglede til sidste kamp M. Harrison og Tony Gonzales gik ud.
Værdien af dette væddemål afhænger til dels af om Harrison og Gonzales bliver klar. Jeg tror dog ikke handicappet på -3 holder længe og derfor skal den nok snart spilles.
Hvad siger I andre NFL-nørder?
P.S. Beklager "analysens" mindre omfang. (sammenlignet med PJM), men eksamerne nærmer sig faretruende).
Jakob.
Her er odds på de resterende kampe:
http://www.canbet.com/Sport/Be…+Game