Her har vi 2 hold hvor det primært er det offensive spil der satses på. Mavericks er blevet lidt bedre defensivt i år, med tilgangen af rebound-kongen Dampier, men det ændrer ikke på at deres kampe ofte er højtscorende...begge disse hold spillere med hurtige angreb "frem over isen" Jeg er overrasket over at over/under "kun" er sat til 202 point (nordicbet), og den skal spilles med rimelig høj indsats efter min mening.
Hotte Sonics har 103, 3 point i snit mens Mavericks har 98, 5 point i sint..altså stats der bekræfter at der ikke er problemer med at score point. Mavericks formåede at score 97 point sidst mod et godt defensivt hold som Minnesota, mens Sonics scorede hele 102 point mod Spurs der efter min mening er det nok bedste defensive hold i NBA.
Det bedste ved kampen er at de to hold ikke rigtig har nogle spillere der kan "guarde" hinandens stjerner ordentligt (Dirk N. og Ray Allen, Lewis). Læg dertil at specielt Sonics har flere spillere der ikke har problermer med at skyde 3-points for tiden
det tegner altså til en kamp med hurtige angreb og ikke så meget fokus på forsvaret..spil over 202 point hos nordicbet til odds 1.90 (fås nok bedre andre steder)
kamp 2 : Portland sejr : Portland der traditionelt er et gost hjemmehold møder meget ustabile Bosten...Bosten er 2-6 ude mens Portland er startet skidt i år og kun er 5-3 hjemme.. Hvis Portland skal gøre sig nogle forhåbninger om playoff er det et must at de ikke taber hjemme til halvdårlige hold som Boston... Bosten er et "eastern conference-hold" og mod dem har Portland ikke haft problemer indtil nu med 3 sejre og 0 nederlag. Oddset er ikke højt, men jeg tøver ikke emd at spille på Portland der ikke har råd til flere nederlag.
Iøvrtigt er Paul Pierce tivlsom ifølge prewiew på espn.com!
Her har vi 2 hold hvor det primært er det offensive spil der satses på. Mavericks er blevet lidt bedre defensivt i år, med tilgangen af rebound-kongen Dampier, men det ændrer ikke på at deres kampe ofte er højtscorende...begge disse hold spillere med hurtige angreb "frem over isen"
Jeg er overrasket over at over/under "kun" er sat til 202 point (nordicbet), og den skal spilles med rimelig høj indsats efter min mening.
Hotte Sonics har 103, 3 point i snit mens Mavericks har 98, 5 point i sint..altså stats der bekræfter at der ikke er problemer med at score point.
Mavericks formåede at score 97 point sidst mod et godt defensivt hold som Minnesota, mens Sonics scorede hele 102 point mod Spurs der efter min mening er det nok bedste defensive hold i NBA.
Det bedste ved kampen er at de to hold ikke rigtig har nogle spillere der kan "guarde" hinandens stjerner ordentligt (Dirk N. og Ray Allen, Lewis).
Læg dertil at specielt Sonics har flere spillere der ikke har problermer med at skyde 3-points for tiden
det tegner altså til en kamp med hurtige angreb og ikke så meget fokus på forsvaret..spil over 202 point hos nordicbet til odds 1.90 (fås nok bedre andre steder)
kamp 2 : Portland sejr : Portland der traditionelt er et gost hjemmehold møder meget ustabile Bosten...Bosten er 2-6 ude mens Portland er startet skidt i år og kun er 5-3 hjemme..
Hvis Portland skal gøre sig nogle forhåbninger om playoff er det et must at de ikke taber hjemme til halvdårlige hold som Boston... Bosten er et "eastern conference-hold" og mod dem har Portland ikke haft problemer indtil nu med 3 sejre og 0 nederlag.
Oddset er ikke højt, men jeg tøver ikke emd at spille på Portland der ikke har råd til flere nederlag.
Iøvrtigt er Paul Pierce tivlsom ifølge prewiew på espn.com!