18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Kostas´ Kamikaze Kupon - 3920,- for en 10´er

Idag spilles jo en masse Svampeliga kval. Der kunne ligge et par overraskelser og lure.

Ajax Amsterdam v Brøndby 2 @ 7
Tja hvad skal man sige - med de gule briller på så er det jo en gave. Med danske briller så husker vi jo OB i Madrid engang for længe siden. Et skud i tågen med håb om dansk success.

Inter v Shakhtar Donetsk 2 @ 8
Inter vandt den første kamp 2-0 og vil nok undervurdere Donetsk og slappe lidt af hjemme. Det kunne godt give en udesejr på 1-0 på en god dag :-)

Debrecen v Manchester Utd 1 @ 7
Igen så vandt United i første kamp og slapper nok lidt af. En hjemmesejr på 2-1 og dejlige odds 7 ryger lige ned i foret :-)

Samlet odds 392

Det er helt ude i skoven - men spillet efter et sjovt koncept som jeg selv har opfundet - her er lidt baggrund om den:

De 3 K’er symboliser (udover navnet) to ting : 3 Kampe spillet lige på med en fast indsats på 10,00 kr. Gevinsten skal minimum være 3K (3.000,00 kr.). Altså 3 kampe lige på til minimum odds 300.

Kampene giver ikke altid den store mening. Idéen opstod efter en lang periode med meget høje odds hos diverse bookmakere – bla. den famøse Brøndby-Køge kamp, hvor undertegnede var en af de heldige der scorede stort på 2-tallet til odds 11.

Jeg vil ikke komme med lange forklaringer om hvorfor de enkelte kampe – der er som regel ikke nogen logisk forklaring – andet end en spinkel mulighed !

Jeg spiller den ikke hver uge. Men man ved aldrig - den kan også komme 2 gange på en uge. Det er alt sammen et spørgsmål om tid og hvilke kampe der er i udbud.

2 Kommentar

Tilføj kommentar