18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Hånbold EM 2008 - fif og fiduser

Kunne vi ikke have denne tråd som en general Em tråd hvor omhandlende EM-odds diskuteres!

Som elle ved handler det om at finde værdi i kampene. Synes faktisk odds sætterne har gjort et godt stykke arbejde forud for EM. Dog er der altid et par fif og fiduser:-)

AD Kampe:

Spanien vs. Ungarn - 17/1 19.15 -

Tip 2 + 4 mål til odds 2 - bet365.com
Chance: 45 - 55%
Betvalue 110%

Spaniens trup ser sig selskreven som en af favorritterne ved denne slutrunde. Deres trup oser af stejrner som træner Pator, har fået godt spillet sammen. Profiler er venstre back Iker Romero, playmaker Alberto Enterrios og deres hurtige fløje.
Trup nyt. Stjerne handbold keeper David Barrufet og stregspiller Rolando Uríos er skadet.

Ungarn kender vi alle fra den overaskende sejr mod Danmark ved VM sidste år. Jeg var selv personligt nede og se den. Ungarn har en rigtig god team spirit og så længe kræfterne rækker er de ligesom Norge og Sverige en farlig "outsider" til dette års EM. Deres 3 profiler er uden tvivl målmand Nenad Pulljezevic, den store stregspiller Gal og den spilfordelende kreatør Nagy.
Trup nyt. Ingen skader som jeg erfarer.

Match-up
Hvis Ungarn får vind i sejlene fra første dommefløjt, kan de godt følge Spanien til et langt stykke henad vejen. Dog vurderer jeg når afslutningen på kampen og vinderen skal findes løber Spanien med sejren pga deres rutine. Vurderer spanien til at vinde med 2-3 mål.
link:http://em.tv2.dk/article.php/i…
www.ehf-euro.com/ "under tråden hold"

AD Vinder-EM

Tip Polen vinder EM til odds 11 - bet365.com
Chance: 10/15%
Betvalue: 110/165%

Der er her tale om et lang skud. At vinde et EM i herrehåndbold kræver et godt hold, god træner, et minimum af skader og held.
Polens hold gav sidste år til VM smagsprøver på deres farlighed især på backs med kæmpen Bielecki og højre fløjen Jurasik. Polen har en stærk første 7`er. På enhver dag kan de matche et næsten enhver andet hold ved EM. Træneren Bogdan Wenta betgner jeg lidt som en wizard. Han er utrolig god til at sætte den rigtige taktik mod de hold som de møder og samtidig har han stor tillid blandt spillerne. Hvis heldet og et minimum af skader til Polen, kan de godt løbe med EM guldet.
link: http://em.tv2.dk/hold/article.…
www.ehf-euro.com/ "under tråden hold"

Held og lykke.

Tilføj kommentar