18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Filippo Magnini - Simon Burnett 200m Fri

Filippo Magnini - Simon Burnett 200m Fri: 1-tal hos expekt på 1,85. Min chancevurdering ligger i omegnen af 65-35 og så skulle der være 120,25 værdi i den.

Efter at have set 4 x 100m fri i dag blev jeg overbevist om at Magnini og Hoogenband var de to euroer fra toppen af verdens ranglisten 200m fri der var mest i hopla. http://www.fina.org/main/ranki…

Specielt Magninis anden 50m så hurtige ud og en tid på 47.52 for 100m med flyvende start er rigtigt hurtigt. Burnetts tid på kvalen om morgenen var 48.19 (også flyvende start) og det er heller ikke dårligt. Hans tid i finalen er ikke registreret da england blev disket inden han hoppede i vandet (han svømmede men ingen tid), men hverken jeg eller eurosports kommentatorer lagde særligt mærke til ham.

Magnini og Burnett ligger side om side på 200m listen, så jeg regner med at Magnini i dag beviste han var i bedst form og hvis han ikke napper guldet på 200m så slår han i hvert fald Burnett.

Det skal lige med at expekt kun giver 1.30 på Hoogenband over Burnett, så jeg mener de har ramt forkert på et af væddemålene nemlig Magnini - Burnett.

4 Kommentar

Tilføj kommentar