18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

FCK dansk mester 200 gange, værdi ?!

danske spil har fck 200, brøndby 250 - som dansk mester inden dagens kamp. Unibet har til sammenligning 99 og 124, for mig ligner det at danske spil har glemt at lukke ned for disse spil efter aabs nederlag igår.

lille overblik, godt nok for et par runder siden, http://ekstrabladet.dk/sport/f…

i og med målscorer betyder meget, er jeg kommet frem til iforhold til odds 200/250 er værdien 80% indskud på fc og 20% på brøndby. Brøndby har momentet og er genetligt dem jeg hældte mest til, men grundet deres dårlige målscore er de i princippet et ekstra point efter aab og med odds på fck i dagens kamp er der mere værdi på dem til 200 gange end brøndbys dtto 250. vinder af dagens klassiker kommer til at være 3 efter fcm, som har både brøndby, fck og nedrykningstruede sønderjyske ude - kan det lade sig gøre at dagens vinder dem på trods af fcms gode målscore, JA.

Aab har :
7/5: FC Nordsjælland – AaB (u)
11/5: FC Vestsjælland – AaB (u)
18/5: AaB – AGF (h)
plus en pokalfinale med fck inden den sidste, kan de få gummiben ovenpå hjemmenederlaget til esbjerg ?? det er set før de mindre hold blive nervøse, mange cl penge på spil og et mesterskab som længe har ligget og stadig gør til de 2 jydehold, men sys 200 gange på fck ser højt ud, selv om mange ting skal gå op, bl.a må man gå udfra de skal hente 7 mål i de sidste 3-4 kampe for at ende op med bedre målscore end AAB, hvis man forudsætter at de vinder de sidste 4 kampe og aab får max 3 point i de sidste 3 kan det godt lade sig gøre at hente 7 mål, selv om der muligvis skal en mindre snitter til i en af dem.

16 Kommentar

Tilføj kommentar