18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

ESC 2005 - Semifinale/Island

Her et lille godt tip fra Eurovisions Melodi Grand Prix´s semifinaler, som afholdes næste torsdag den 19. maj 2005:

Island er blandt favoritterne til dette års ESC 2005 i Kiev, og spås i øjeblikket en placering i top 5 - og efter min mening, så tror jeg den holder, da de stiller med en erfaren stjerne, Selma, samtidig med at hendes sang "If I Had Your Love" er et dejligt "Up-Tempo" nummer, med et meget cathy omkvæd!

For dem der ikke ved hvem Selma er, så kan jeg fortælle at hun blev nr. 2 i 1999 (efter Sverige og Charlotte Nilsson; "Take Me To Your Heaven" ).

Dette bet omhandler dog ikke den samlede vinder, men hvem der går videre fra semifinalerne; Altså bliver Island/Selma, blandt de ti lande som går i finalen lørdag den 21. maj. Unibet giver odds 1,25 for det, hvilket jeg ser som et meget, meget attraktivt bet. Har hørt resten af semifinalisterne, og her er Selma klart i top ti hos mig – og hvis man har fulgt med i de optakst programmer som DR sender forøjeblikket, så har man også kunnet se at hun er de nordiske eksperters største favorit blandt semifinalisterne (24 point af 25 mulige).

Så selvom at ESC er meget svært at spå om, så er Selma altså en sikker finalist – så synes at 1,25 er en lille gave fra Unibet.

- Carsten Iversen (BetXpert, Håndbold) -

PS: Kommentarer, rettelser eller andet modtages gerne i denne tråd :-)

PSS: Info-analyse er lagt ud på CL-finalen, Slagelse – Kometal Skopje : Endeligt bet vil foreligge torsdag eller fredag!

2 Kommentar

Tilføj kommentar