30 sekunder! Så lidt var forskellen mellem suces og fiasko for vores tips i kampen mellem ærkerivalerne Frankrig og England. På én gang er jeg imponeret og samtidig pissesur på Zinedine Zidane... og for den sags skyld David James. Udligningen direkte på frispark var naturlig og velkommen ift. vores tip på uafgjort med cifrene 1-1. 3 af 4 tips var på vej i kassen, men i stedet endte det hele i fiasko med 0/4 rigtige. James begik straffespark 30 sekunder før slutfløjt, hvorefter Zidane smækkede den sikkert i kassen til slutresultatet 2-1.
Med Premier League som min primære interesse synes jeg, det var pisse ærgerligt for de engelske spillere, men måske var det deres tur til at opleve den grummeste skæbne, der kan overgå et hold - at smide en sejr væk og tabe alt i overtiden. Det skete for Bayern München i Champions League-finalen i 1999, da Manchester United scorede 2 mål i overtiden og vandt trofæet. For hulen... jeg troede ikke, jeg skulle se noget lignende igen... indtil i dag!
Om man er til engelsk te eller fransk vin, så var det et brag af en kamp - EM er for alvor i gang!
Jeg håber inderligt, englænderne kan rejse sig oven på denne nedtur, dette dræbende nederlag. I næste kamp venter Schweiz, og det er nok englændernes held, at det ikke er den svære kamp mod Kroatien, der skal give oprejsning efter dagens nederlag.
Så lidt var forskellen mellem suces og fiasko for vores tips i kampen mellem ærkerivalerne Frankrig og England.
På én gang er jeg imponeret og samtidig pissesur på Zinedine Zidane... og for den sags skyld David James. Udligningen direkte på frispark var naturlig og velkommen ift. vores tip på uafgjort med cifrene 1-1. 3 af 4 tips var på vej i kassen, men i stedet endte det hele i fiasko med 0/4 rigtige. James begik straffespark 30 sekunder før slutfløjt, hvorefter Zidane smækkede den sikkert i kassen til slutresultatet 2-1.
Med Premier League som min primære interesse synes jeg, det var pisse ærgerligt for de engelske spillere, men måske var det deres tur til at opleve den grummeste skæbne, der kan overgå et hold - at smide en sejr væk og tabe alt i overtiden. Det skete for Bayern München i Champions League-finalen i 1999, da Manchester United scorede 2 mål i overtiden og vandt trofæet. For hulen... jeg troede ikke, jeg skulle se noget lignende igen... indtil i dag!
Om man er til engelsk te eller fransk vin, så var det et brag af en kamp - EM er for alvor i gang!
Jeg håber inderligt, englænderne kan rejse sig oven på denne nedtur, dette dræbende nederlag. I næste kamp venter Schweiz, og det er nok englændernes held, at det ikke er den svære kamp mod Kroatien, der skal give oprejsning efter dagens nederlag.
VH Steen Jessen, Premier League
http://www.betxpert.com/eksper…