Nu spiller jeg til daglig i Herfølge. Og jeg kan altså fortælle at det ikker er rigtig at vi ikke får spillere oppefra. Der er ofte 2-3 spillere som er med i DS kampene da de ikke er med i 1. holdstruppen til den pågældende 1. divisionskamp og derfor mener vores træner at de skal ned og have lidt spilletid på 2. holdet. I dag er det 3 stærke spillere der er kommet med i form af den gamle Fremad Amager og SønderjyskE spiller Dennis Danry, Jesper Sneholm (utrolig farlig angriber) som er kommet tilbage efter skade og en af de nye brasilianere der er kommet til, Roberto Saraiva. Jeg er desværre ikke med i dag på kassen, da vores normale 1. målmand har karantæne og derfor må vi 2 andre henholdsvis spille og sidde på bænken på førsteholdet. Derfor har DS holdet fået en ynglinge keeper på kassen.
Og det med at vi "losser" fodbold, kan vi snakke længe om. For der er jeg slet ikke enig. Det er slet ikke med i vores taktik. Men ok, hver sin mening. hehe.
Og det med at vi "losser" fodbold, kan vi snakke længe om. For der er jeg slet ikke enig. Det er slet ikke med i vores taktik. Men ok, hver sin mening. hehe.