18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Double starter kl 1700

efter en god double gik hjem igår har jeg fundet en til idag

Atletico madrid er oppe og kører og synes de levere nogle gode resultater og aftenes modstander getafe
synes at ligge lidt stille de fik kun 1-1 mod mallorca sidst weekend og tror ikke de vil ha meget at sku ha sagt i aften på trods af de er på hjemmebane i mine øjne bliver atletico bedre og bedre lige nu og tror de vil nappe en sejr på et par mål i aften mit bud på kampen er 1-3 i atleticos favør

Galatasaray er på besøg hos sivaspor der ligger nr 8 i ligaen ...de er mildt sagt ikke specielt godt kørende de har i de seneste 6 kampe blot hentet 3 point og deres målscore siger 3-10....mens galat. har hentet 13 point i deres seneste 6 kampe og er 14-5 i målscore så synes det ligner et rigtigt godt bet de ligger nr to og kan med ensejr rducere fenerbaches lille forspring til blot et point og det jeg meget sikker på de gør

andre der har nogen kommentare til spillene eller lavet nogle andre spil de vil dele med os andre ??

Getafe VS Atletico madrid 2 odds 2.45

SIVASPOR v GALATASARAY 2 odds 1,48

samlet odds 3.62 hos CB

så held og lykke til dem der følger

3 Kommentar

Tilføj kommentar