18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Dota2 - Bucharest Major 2018

55 kommentarer
5 Visninger
Hej alle sammen :-).
Med den stigende aktivitet omkring dota2, så opretter jeg en tråd dedikeret til Bucharest Major, som begynder på søndag. :-).
Alle er velkommen til at byde ind og stille spørgsmål.

Jeg vil gerne starte med at dele nogle spilforslag fra Unibet/888sport/Leovegas som jeg ikke kan lave eksperter analyser på grundet de som de eneste tilbyder spillene, af samme grund kommer de heller ikke med i forum regnskabet.

esports -> dota2 -> Bucharest Major -> General Player Markets (Bucharest Major 2018)

Lanm over Cr1t til odds 1.75 hos Unibet/888sport/leovegas
- VG bør klare sig bedre end EG. Over en længere periode, hvor holdene har holdt samme winrate har Lanm præsteret bedre GPM end cr1t.

Monet over Mushi til odds 1.9 hos Unibet/888sport/leovegas
- Mineski (det hold Mushi spiller for) bør klare sig bedre, og derfor naturligt få en højere GPM. Kigger man over en længere periode, hvor Mineski holder 65% winrate, mens LFY (det hold Monet spiller for) præsterer 50% winrate, der har Monet alligevel haft en højere GPM.

Kpii over s4 til odds 2.02 hos Unibet/888sport/leovegas
- Oddset er sandsynligvis sat ud fra stats, hvor s4 klarer sig meget bedre end kpii. s4 har spillet rigtig mange nemme kampe, mens kpii kun har spillet imod top hold. s4 præsterer 40GPM mere end kpii, mens han holder 84% winrate imod kpiis 60% winrate.

Puppey over PPD til odds 1.65 hos Unibet/888sport/leovegas
- De holder nogenlunde samme stats. Secret er store favoritter, mens optic forventes at ryge tidligt ud. De spiller begge den samme "offer" rolle på holdet, men Puppey har nogle helte i hans draft, der normalt giver ham en højere GPM.

55 Kommentar

Tilføj kommentar