18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Dagens Fidus

Tilbagebetaling, aktuel måned: 84% (Balance: -1,40)

Med en stærkt ufortjent udeholds-udligning kort før tid i søndagens Lyon-Marseille-kamp viste den franske liga sig igen fra sin allermest uforsonlige side. Det synes ikke fair over for det smukke køn at sammenligne Le Championnat med en kvinde, men man kan næsten ikke lade være. Og i givet fald: Jeg ved ikke hvad jeg har gjort for at fornærme dig, men tilgiv mig og lad os starte på en frisk...

Nå, ikke mere klynk. Det kan godt være at herværende skribent er dømt til at brænde evigt i de franske flammer, men DagenS Fidus er ikke fortabt endnu. Vi har underskud i marts, men kan sagtens nå op.

I dag tager vi fat i Brian Villadsens irske aspirant-analyse. Derry City og Drogheda United, de to favoritter til at vinde den irske Premier division mødes i Irlands svar på Royal League. Begge råder over stærke forsvar - men har til gengæld problemer med at at putte bolden i nettet. Alt kan selvfølgelig ske, men det lugter af en målfattig kamp.

Bemærk, at oddset har været højere - og det risikerer at falde yderligere. 

Dagens fidus er i dag fundet af Jens Bøye

http://www.betxpert.com/eksper…

4 Kommentar

Tilføj kommentar