Her er mit forslag til lidt ekstra penge på påskebordet, doublen er spillet ved danbook.com:
Piacenza - AC Mantova X 2,83 En kamp der som mange andre kampe i den Italienske serie B ligner uafgjort. Mantova har spillet ikke færr end 11 ud af 14 kampe uafgjort på udebane. Målscoren i de 14 kampe lyder på 11-12. I denne kamp kan begge mandskaber værre ok tilfredse med uafgjort. Piacenza har været godt kørende så chancen/risikoen for 1-tallet er til stede. Men til odds 2,83 mener jeg helt klart x´et skal forsøges.
Aalborg DH - Viborg HK (1-0) (2) 1,96 Og så til en kamp hvor danbook har fået påskekuller.... Viborg HK kan med en sejr i dag spille sig i finalen. Umiddelbart virker VHK´s trup meget stærkere og bredere end nordjydernes. Selvom Aalborg hang godt på i den første kamp tror jeg Viborg gør kort proces og tager hjem med en finaleplads i bagagen. Siden jeg har spillet doublen er oddset på dette spil faldet til 1,51. Oddset på almindelig 2-tal, var oppe i 1,70. Dette er også slashet til 1,38.
Piacenza - AC Mantova X 2,83
En kamp der som mange andre kampe i den Italienske serie B ligner uafgjort. Mantova har spillet ikke færr end 11 ud af 14 kampe uafgjort på udebane. Målscoren i de 14 kampe lyder på 11-12. I denne kamp kan begge mandskaber værre ok tilfredse med uafgjort. Piacenza har været godt kørende så chancen/risikoen for 1-tallet er til stede. Men til odds 2,83 mener jeg helt klart x´et skal forsøges.
Aalborg DH - Viborg HK (1-0) (2) 1,96
Og så til en kamp hvor danbook har fået påskekuller.... Viborg HK kan med en sejr i dag spille sig i finalen. Umiddelbart virker VHK´s trup meget stærkere og bredere end nordjydernes. Selvom Aalborg hang godt på i den første kamp tror jeg Viborg gør kort proces og tager hjem med en finaleplads i bagagen. Siden jeg har spillet doublen er oddset på dette spil faldet til 1,51. Oddset på almindelig 2-tal, var oppe i 1,70. Dette er også slashet til 1,38.
Samlet odds 5,55.