18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Dagens double.

Hey. Her er så mit forslag til en fremragende double, med 2, i mine øjne, klare overodds.

Australien - Japan 1 2,55 scandic
Italien - Ghana (0-1) 1 2,70 scandic

1) Australien har efterhånden opbygget et virkelig stærkt mandskab med en solid midtbane, og to superfarlige angribere. Deres spil er sædfølgelig bygget på power og hårdt spil, men indeholder også teknikkere som Kewell, Cahill og Viduka.
Mener ikke at man kan skal tage japans 2-2 mod tyskerne for så meget, da japanerne jo floppede fuldstændigt, og kun slog malta 1-0 kampen forinden.
Australsk power gir sejr her.

2) I modsætning til mange mener jeg at Italien i år sagtens kan nå langt. Et hold med et af VM´s mest solide forsvar, midtbane, og så et hammer farligt angreb med Toni og Gilardino skal udradere et hold som Ghana, hvilket jeg også tror de gør. Toni er jo i sin bedste form nogensinde, og Ghaneserne vil derfor få det meget svært ved at holde målet rent. Samtidig kan jeg ikke se for mig, hvordan Ghaneserne skal kunne gennembryde den italiensk betonmur i form af Oddo, nesta, cannavaro, og grosso. 2 eller 3-0 blir mit bud.

God oddsdag!

15 Kommentar

Tilføj kommentar