18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Chicago Bulls-Miami Heat UNDER 189,5

Skal lige siges at jeg også har lagt analysen ud på harmony-lobell under et andet navn.

Chicago Bulls-Miami Heat UNDER 189,5

Intro:
Dette her er sæson åbneren. Sidste års mestre, offensive Miami Heat, tager mod defensive Chicago Bulls, som de slog ud i første runde af conference playoffs sidste sæson. Miami Heat har ikke rigtig hentet nogen, men har underskrevet nye kontrakter med gamle Gary Payton og Alonzo Morning. Jeg mener ikke at Miami vil have det samme flow op ad banen med to ældre spillere, end med to hurtige friske rookies. Chicago har erhvervet sig P.J.Brown, Tyrus Thomas, Thabo Sefolosha, og sidst, men ikke mindst den 4 gange årets defensive spiller i NBA, Ben Wallace, som er flyttet hen på den anden side af Chicago River.
Preseason:
Miami har ikke haft den bedste preseason i år. 2-5 siger statistiken. 4/7 kampe er endt under point spreadet på dagens kamp, som er 189,5. Det skal så siges at på hjemmebane har Miami kun spillet en kamp over 189,5, og det var sejren mod New Orleans/Oklahoma Hornets, som endte på i alt 214 points. Også skal det siges at den gode defensive mand Shaquielle O´Neal kun fik 6 minutter i den kamp, og lavede 0 rebounds. Det kunne være en af årsagende til den høje score, da i de andre fire kampe som Shaw har spillet, der har hans stats været på henholdsvis 7,5,8, og 9 rebounds.
Chicago Bulls har spillet 5/8 kampe under point spreadet på dagens kamp, som er 189,5. Det skal også siges at på udebane er den eneste kamp de har spillet over er nederlaget til Minnesota efter OVER TIME, som blev samlet 214 points. Her fik Wallace og Nocioni, henholdsvis 29 og 21 minutter, og lavede begge to 6 rebounds hver. Uden tvivl at de vil få mere tid når den regulære sæson starter om det vil være et stort plus for defensiven i Chicago Bulls.
Minus:
Det eneste minus jeg kan se er at det er den første kamp i år, og jeg ved ikke hvordan begge hold står mentalt til det. Også kan det være noget at Heat får deres Championship ringe udleveret idag. Det er det eneste der taler imod væddemålet.
Konklusion:
Jeg vil sige at statistiken taler for sig selv. Klart UNDER spil i den her OPENING GAME OF NBA.

UNDER 189,5 1.87 hos BWIN

Kom gerne med kommentarer

7 Kommentar

Tilføj kommentar