18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

BIF-FCK

Skal man gætte på en vinder i denne kamp bliver det for mit vedkommende BIF som ikke har en Rangers kamp i baghovdet, og derfor kan spille deres spil idag uden at tænke på onsdag.

Men jeg synes dog ikke odds 2.15 eller hvad den giver er helt super, så jeg vil i stedet forslå under 2.5 mål..
Dette giver 1.9 hos Scandic og det synes jeg faktisk er super taget i betragtning af begge mandskaber sikkert starter med stor respekt for hinanden og langsomt vil satse lidt mere.

Resultaterne for de sidste 7 indbyrdes opgør:
0-1, 1-0, 1-1, 2-1, 1-1, 1-0, 2-0

Som man kan se er der kun scoret mere end 2,5 kasser en gang, og jeg tror dette stime fortsætter i dag.

Af andre kamåe fra Sasligaen synes jeg det mest oplagte er et kryds i FCM-OB, begge mandskaber har noget at revancere sig for og derfor er en remi tilfredsstillende. I kampen Esbjerg-AAB skal man ikke forvente over 2.5 mål, da Aab ikke kan score og Esbjerg næppe laver 3 kasser. Men under 2.5 mål kan også fås til odds 2.1 hos scandic.

/weaxler

Tilføj kommentar