Martin K. Andersen har lagt en analyse op på denne kamp.Analysens indledning:Gæsterne fra 1860 München har vundet syv af de sidste 10 kampe, men tabte noget overraskende til FSV Frankfurt i sidste runde. 1860-defensiven så ved flere tilfælde sløv ud, og det var tydeligt, at FSV's hurtige pasninger og kombinationsspil voldte det langsomme forsvar problemer.
Sådanne problemer kommer man næppe til at stå overfor i dag, hvor man er på besøg hos Aue. Hjemmeholdet hører til blandt ligaens dårligste mandskaber og offensiven er meget éndimensionel med boksspilleren Ronny König som eneste reelle trussel - en trussel 1860-forsvaret er godt gearet til at dæmme op for med flere store stærke folk.
Aue-defensiven har det til gengæld ikke godt mod hurtige og omstillingsdygtige offensiver, hvilket senest var tydeligt mod FSV Frankfurt, som man godt nok vandt 4-3 over, men hvor forsvaret havde store problemer med FSV's kontrastød over kanterne. 1860 München har ligaens vel nok hurtigste frontduo i Lauth/Volland og jeg kan nemt se de to skabe problemer for Aue's forsvar (der desuden må skifte ud på venstreback-pladsen).
1860 München må dog undvære den dygtige kant Stefan Aigner, der med ni mål og fire assists har været vigtig, og jeg nøjes derfor med at anbefale en draw no bet-variant på gæsterne, hvor Betsafe dog stikker lidt ud med 1,85.
Sådanne problemer kommer man næppe til at stå overfor i dag, hvor man er på besøg hos Aue. Hjemmeholdet hører til blandt ligaens dårligste mandskaber og offensiven er meget éndimensionel med boksspilleren Ronny König som eneste reelle trussel - en trussel 1860-forsvaret er godt gearet til at dæmme op for med flere store stærke folk.
Aue-defensiven har det til gengæld ikke godt mod hurtige og omstillingsdygtige offensiver, hvilket senest var tydeligt mod FSV Frankfurt, som man godt nok vandt 4-3 over, men hvor forsvaret havde store problemer med FSV's kontrastød over kanterne.
1860 München har ligaens vel nok hurtigste frontduo i Lauth/Volland og jeg kan nemt se de to skabe problemer for Aue's forsvar (der desuden må skifte ud på venstreback-pladsen).
1860 München må dog undvære den dygtige kant Stefan Aigner, der med ni mål og fire assists har været vigtig, og jeg nøjes derfor med at anbefale en draw no bet-variant på gæsterne, hvor Betsafe dog stikker lidt ud med 1,85.