18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Antal Bayern-mål i 2013/14

Hvor mange mål scorer Bayern München i Bundesliga-sæsonen 2013/14?

Jeg synes umiddelbart Betsafes odds 1,86 for Over 88,5 mål virker spilbart. Men hvad siger I derude?

89 mål lyder af meget for sæsonens blot 34 kampe, men Bayern scorede hele 98 i sidste sæson (efter blot 81 og 77 i de foregående to Dortmund-dominerede sæsoner).

Og er der nogen grund til at tro at tallet bliver mindre nu hvor Guardiola har overtaget trænersædet?

Bayern har sagt farvel til angriber Gómez (11 mål i sidste sæson), men han var alligevel ikke fast starter, og den kreative fase er blevet styrket med tilgangen af Thiago og Götze.

Sidstnævnte leverede 9 assists i 12/13 for Dortmund; og så scorede han desuden 10 gange selv, 1 på straffe.

Bayern råder desuden stadig over farlige folk som Mandzukic (15 mål i 12/13), Müller (13), Ribéry (10) og Robben (kun 5 mål - men pga skader fik han kun 16 kampe). Schweinsteiger og Kroos kan såmænd også tage fra.

Måsker fordærver for mange kokke maden i München, men jeg tvivler. Jeg tror på endnu en sæson med masser af mål.

Mvh
Jens, BetXpert

Tilføj kommentar