18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Andreas Klöden til at vinde TdF, 2011 (Uden Contador!)

Det her er selvfølgelig et langskud.
Men det er et af dem med rigtig god værdi.

Klöden er startet sæsonen ganske glimrende med at vinde Paris-Nice, og kører lige nu Baskerlandet Rundt hvor han viser rigtig gode takter. Godt nok er han blevet 35 år - men ummidlebart virker det ikke så tyngende for ham. Han har mistet noget på de stejleste bjerge de sidste år hvilket er det der taler mest imod hans chancer i touren. Sidste år blev han nummer 16 men var præget af flere uheld igennem løbet - samtidig havde han ikke en klar kaptajn rolle. Det forventes han at have i år på det ellers stærkt besatte RadioShack-hold, der kan hjælpe ham på holdtidskørslen. Desværre for Klöden er der udover det kun en regulær enkeltstart, der ellers må regnes som være hans spidskompetence.

Hvis Klöden er fri for uheld skal vi nok se ham blande sig omkring Top 10 - om han kan tage skridtet mod de absolutte topplaceringer (det er nok ved at være sidste chance) er mere tvivlsomt.

Men Skybet ligger langt over det resterende marked (35-100) på at han vinder, med odds 201. Men det jeg finder mest værdi i er each-way funktionen som der gør, at man får odds 50 (!!) på at Klöden rammer top 3 (uden Contador - hvilket vil sige Top 4, hvis vi antager at Contador deltager og ender på podiet) hvilket jeg opfatter som et ret vildt valuebet. Jeg har spillet godt på den og er ikke blevet ramt af limit :)

/Dense

10 Kommentar

Tilføj kommentar