18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Årets odds 2012 (tennis)

Har tidligere været ekspert herinde en del år og beskæftiget mig med tennis på betting i 15 år. Nu skriver jeg ikke så meget herinde længere, men dette odds vil jeg ikke lade jer gå forbi.

Davydenko +5,5 partier vs Federer til 1.66 på bet365

Har spillet mod Federer hele ugen på hc siden og både Mahut og Nieminen har dækket en linje på 4.5. Nu møder Federer en Davydenko, der har fundet formen igen og slået Gasquet igår. Han har slået Federer indendørs i London og jeg forventer en meget lige kamp. Det vilde i det her er, at Davydenko kun skal dække en linje på 5.5. Helt vanvittigt taget i betragtning at Federer ikke har virker overbevisende. Slet ikke sidste uge, hvor han tabte på grus hjemme i Schweiz mod John Isner. Det her er ikke Federer 2006 udgaven. Jeg forventer en lige kamp og synes det er helt vanvittigt odds på Davydenko handicap. Federer har slet ikke smadret nogle spillere i denne her turnering og nu møder han en endnu bedre spiller i form af Davydenko. Du vinder endda, hvis Federer "kun" nøjes med at bryde Davydenko én gang i hvert sæt. Jeg synes dette kvalificerer sig til årets odds.

Roger Federer er den bedste gennem tiden, men motivationen er ikke den samme længere og Federer er nogle procenter under Grand Slam niveau i disse mindre turneringer.

11 Kommentar

Tilføj kommentar