18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

2015/16 Slutter i top 6: Tottenham

Det er et fantastisk godt odds du har fundet. Jeg vil vurdere, at CV'en er tættere på 65%, hvis jeg skulle komme med et kvalificeret gæt.

Manchester City, Arsenal og Manchester United tager tre pladser med rigtig stor sandsynlighed. Det efterlader 3 pladser tilbage, hvorfor der skal fordeles 300% på de resterende hold i kapløbet. West Ham, Leicester og Crystal Palace skal have en del held i sprøjten, hvis de skal slutte i top 6. Liverpool er ikke meget bedre end Tottenham, hvorfor de 3 points forspring til Spurs kan vise sig vigtige. Chelsea skal nok komme igen, men jeg vil ikke sige det er givet, at de ender over Tottenham. Southampton og Everton er outsidere, men det kunne godt lade sig gøre. Det er ret usandsynligt, at et andet hold end førnævnte skulle komme i top 6.

Jeg vil give West Ham, Leicester og Crystal Palace 50% tilsammen. Southampton får 25%, Everton får 15%, Chelsea får 80% og Liverpool får 60%. De resterende hold i ligaen får 10%. Det efterlader 60% til Tottenham. Jeg vil dog mene, at jeg var en anelse generøs med uddelingen af procenter. Derudover kunne et af de tre tophold i teorien godt falde sammen. Så det er nok nærmere 65% til Tottenham. Jeg vil ikke engang afvise, at det skulle være højere.
Denne tråd er relateret til 2015/16

1 Kommentar

Tilføj kommentar