18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

1860 München-Köln: kommentar

ikke fordi det spiller nogen rolle:)

Men hvad er det lige du har med Alpay? du nævner ham hvergang som en mulig svækkelse, men han er vel pt. 4. valg til midterforsvaret, måske 3.valg. hvis han har haft en god uge.

Jeg er ikke helt enig i din chancevurdering. Jeg synes du giver 1860 for mange procenter. jeg ville mene man maks, kan forsvare 45%.

Skulle det dog vise sig, at Mohammed ikke er med, passer din chancevurdering nok meget godt. Men da jeg ikke har hørt nogen bekræftelse på at han ikke skulle være med, går jeg ud fra han er med.

Antar er en klar svækkelse. Men spørgsmålet er hvor meget det kommer til at betyde i denne kamp. Som det ser ud, kommer den defensive midt til at bestå af Suazo og Mitreski. Suazo er en kropstærk spiller, der nok skulle kunne give 1860 offensiv problemer. Mitreski har før spillet DM på landsholdet, og jeg går ud fra han også ved hvordan man ødelægger modstanderensspil. Det er nemlig sådan jeg ser deres opgave bliver, i denne kamp.

Er Mohammed med, ser jeg Köln som værende godt stillet defensivt, idet man kommer til at stå kompakt ind over midten.

I forhold til kampen mod Jena er Nickenig ikke med, det var hans modspiller der scorede på hjørne, desuden var det også ham der lavede et unødvendigt frispark, der første til 1-3 scoringen.

Novakovic har fået en intern straf, og starter derfor på bænken. Man rykker i stedet Cihi op som makker til Helmes, og har så Vucicevic og Broich på fløjene.

Det er en interessant kamp, da begge hold vel for første gang finder ud af hvor de står. 1860 er flyvende, og spørgsmålet er om de har fået armene ned? Köln virker til at have arbejdet med koncentreret til denne kamp, og Daum har det med at kunne motivere sine spillere til sådan nogle kampe.

Ingen tvivl om at 1860 er favorit, men 48% virker pt. som lidt højt sat.
Denne tråd er relateret til 1860 München - Köln

6 Kommentar

Tilføj kommentar