18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

1860 München-Erzgebi. Aue: kommentar

ja, det ligner et godt spil. 1860 er meget ramt af skader, og ud fra Kurz kommentar op til kampen, så er en 1-0 sejr målet. Jeg stoler dog ikke så meget på Aues forsvar, der må være en grund til at man taber næsten alle udekampe, uanset hvem man møder. Det er vel også værd at bemærke, at Paderborn er den eneste klub der ikke har formået at score mod Aue, på hjemmebane. Aue har mindst indkasseret 2 mål, i deres udekampe, bortset fra kampen mod Paderborn. Hvis man ser på den under kampe, Aue har været indblandet i så, er det måske mere modstadernes stærke defensiv end Aues ditto der er grunden til at kampen er endt under. Lautern(0-2), Freiburg(0-2), ja hos Paderborn er det så kombinationen af stærk defensiv og en svag offensiv.

1860 har i øvrigt også lidt problemer i forsvaret, Ghinianidze er tvivlsom, og det er virker mere til at Kurz vil spare ham, hvis der muligt. Således kan det være at Thorandt skal spille i midterforsvaret, hvilket er første gang i sin tid hos 1860.

Di Salvo har gjort det godt, men han har ikke fået en "scorer" point sin den 8. spilledag. Om det er pga. hans form nedgang ved jeg ikke, dog har man efter den 8 spilledag, været involveret i 3 0-0 kampe. Men okay Paderborn og Gladbach, virker efter min mening til at være lidt stærkere defensivt end Aue.

Men da 1860 har vist noget solidt forsvarsspil i de sidste par kampe, så virker det mere til at være et spørgsmål om 1860 kan scorer 3 mål. Hvilket virker mere end tvivlsomt, også hvis man tænker på Kurz kommentar. I øvrigt så har 1860 spillet 0-0, i deres to seneste hjemmekampe!
Denne tråd er relateret til 1860 München - Erzgebi. Aue

Tilføj kommentar