18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

X-Factor 08-03-2013

Fredagens tema og sangvalg er netop blevet offentliggjort på et pressemøde i DR Byen, og her fremgår det, at det femte liveshow kommer til at stå i de danske hits' tegn.

Anne Linnet har til sin sidste tilbageværende gruppe - boybandet Wasteland - valgt sangen 'Fact-Fiction' af pladeaktuelle Mads Langer.

Ida Corr har til sine modne deltagere valgt Marie Franks 'Under The Water' til Stephanie og det nyere hit 'Sweet Dogs' af Trolle//Siebenhaar til Chresten.

Blachmans Karoline skal prøve kræfter med megahittet 'Superstar', der i sin tid gjorde Christine Milton til et 'one hit wonder'.

Roskilde-pigen Amanda fortsætter dog indie-stilen og fremfører 'Hollow Talk' af Choir Of Young Believers.

Oddsene ser således ud på næste udstemning:
Stephanie: 1,80
Wasteland: 2,80
Karoline: 7,50
Chresten: 20
Amanda: 22

Umiddelbart er sangvalget til en ulempe for Wasteland og Karoline. Jeg synes stadigvæk, at Wasteland er de dårligste - håber snart DK indser det :-) Ydermere er Stephanie klart undervurderet og der er ikke i nærheden af værdi ved at spille på hun ryger ud.

Derfor:
Wasteland til odds 2,80
Karoline til odds 7,50.

Jeg tror ikke Karoline ryger ud, men jeg tror de to her kommer ud i en duel om dommerens valg til sidst - og her er chancen rimelig lige trods en sangmæssig fordel til Karoline.

Vh
JP

12 Kommentar

Tilføj kommentar