18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Wimbledon 01-07-2014

Umiddelbart finder jeg ikke meget betting eller trading værdi i dagens kampe, prematch. En række store favoritter hos kvinderne, og selvfølgelig kan alt ske, men umiddelbart ser jeg ikke de store problemer for dem. Eneste kamp, hvor jeg forventer noget pres begge veje er Kerber-Sharapova, men Sharapova har været meget godt spillende på det seneste.

Safarova-Makarova kunne blive en swingy affære, men jeg venter og ser in-play. Havde kig på et over 21,5 spil, men finder odds omkring 1,7 for lave.

Så er der to spændende kampe i mændenes turnering, hvor Nadal skal møde stjerneskuddet Kyrgios, der har 8 vundne kampe i streg nu. Han har gjort det flot, og jeg har ledt efter en form for værdi her, men uden at finde den. Havde kampen været 3 sæt, ville jeg måske have fundet noget, men over fem sæt tror jeg bare det vil være tydeligt hvor stor klasse Nadal har i forhold til de andre spillere han har mødt - selvom Nadals bedste underlag ikke er græs. Men bestemt en kamp man skal se.

Wawrinka-Lopez - skal også ses. Lopez har pludselig fundet formen, og han er bestemt ikke uden chancer mod Wawrinka, der ikke har græs som favoritunderlag. Syntes odds er sat meget korrekt med Wawrinka som svag favorit.

Hvad siger i andre?

Venligst
T

4 Kommentar

Tilføj kommentar