18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Vuelta a España 2025

62 kommentarer
1217 Visninger
Lad os få gang i en spændende tråd, som under Tour de France.

Jeg vil starte med et spil på det samlede klassement, hvor man ved DS og Unibet får odds 3 på at Pellizari ender i top 3.
Jeg tror Pellizari ender med at køre et fornuftigt klassement, som han også gjorde i Giroen, hvor han ender 6`er. Hindlay er på papiret Red Bulls kaptajn, men jeg vil ikke blive overrasket, hvis det viser sig at Pellizari er bedre kørende. Blandt konkurrenterne til top 10 synes jeg der er flere spørgsmålstegn. Landa ved vi ikke helt, hvor står, Bernal virker ikke til at have holdbarheden til 3 uger, Jorgenson med en tour i benene, Gaudu som virker ved siden af sig selv. O'Connor, Pidcock, Buitrago og Fortunato er lavere i odds, og det er alle ryttere som jeg vil vurdere Pellizari godt kan slå. Risikoen er selvfølgelig at Hindlay rammer et højt niveau og Pellizari ender som hjælper. Alt i alt synes jeg oddset er en tand for højt og min vurdering er at han skulle have været tættere på odds 2 end odds 3 for top 10.

62 Kommentar

Tilføj kommentar