18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

VM 2018: Leisure money tænker også værdi

17 kommentarer
514 Visninger
Der er en ting, som jeg altid synes folk undervurderer, når snakken går på public money. De allerværste tumper sætter ikke deres bets hos Pinnacle og SBOBet. De sætter i stedet deres bets ved de mange europæiske licensbookmakere. Og tumpernes mange bets af 10kr, 20kr, 50kr og 100kr flytter ingenting på det internationale oddsmarked.

Folk der opretter en konto hos de asiatiske bookmakere vil derimod have en nogenlunde ide om konceptet valuebetting. Alternativt opretter man sig sgu ikke de her steder. Det er trods alt ikke specielt folkeligt at spille singler og asian handicap. Jeg siger ikke, at alle kunderne hos Pinnacle har en edge, men de er heller ikke nødvendigvis dumme i deres spilmønstre. De træffer nogle valg, som har til formål at optimere deres betting.

Derfor skal man se på public money som en langt klogere størrelse end mange giver dem kredit for. Jeg er heller ikke i tvivl om, at de her public money bliver klogere med tiden, da de netop prøver at optimere og maksimere.

Det fede ved VM er dog, at de her public money er fuldstændig på bar bund. Det er simpelthen alt for abstrakt at vurdere en kamp mellem England og Panama. Man skal være ualmindeligt skarp for at vide om linjen skal være -1,5, -1,75 eller -2 i Englands favør.

Det er anerledes ved Premier League, hvor folk generelt er klar over, at Liverpool er en anelse bedre end Manchester United, selvom tabellen siger noget andet. De subjektive vurderinger er simpelthen langt bedre, hvilket gør public money til en mere effektiv størrelse.
Denne tråd er relateret til VM 2018: Leisure money tænker også værdi

17 Kommentar

Tilføj kommentar