18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

V75 - Bergsåker 13-01-2007

19 kommentarer
3 Visninger
Ny V75 uge og jeg har lige flyttet nogle af kommentarerne fra anden tråd over i denne nyoprettede tråd der giver mest mening af bruge i denne uge.

Og lad os så se hvad det kan føre til af gyldne tips ;-)
---------------------------------------------------------------
@zola25
Ja Bergsåker har jeg også kigget lidt på.... Helt enig i at
Favorit i V75-3 er en interessant fidus, men lidt bedre modstandere dennegang: BAR CODE, SELF TIMER, og så bliver ARNIE SOMOLLI meget interessant at følge i gulddebut(har jo været overlegen i sølv...) og umiddelbart er det min førstehest... Og så må vi heller ikke glemme QUICK ROSE som fik et umuligt løb i lørdags.... Men helt afgjort et godt løb.... Og min første tanke i V75-5 er: Det vinder ZOOGAN med formkusken örjan....

V75-1:
helt enig i at COOBER PEDY og Björn Goop gik rigtig stærkt senest og er normalt også en god chance dennegang... Dog ser jeg 2-3 minusfaktorer som gør at jeg personligt ikke ville blanke den...
1. Distancen - har så afgjort ikke fordel af 2640 meter!
2. Sporet - spor 5 har aldrig været noget godt spor...
3. Starten senest - den kan godt stadig sidde lidt i benene... Specielt de sidste 500 meter, da 2640 som sagt er en noget uvant distance...

Ser her 3 klare modbud - CAPRICORN LABEL(som bliver meget svær at slå hvis den kommer tidligt til spidsen og har også fordel af distancen), EVAN FRONTLINE(har god form og har STOR fordel af Bergsåker), og så selvfølgelig AGGAS JAZZY(kusk i kanonform og så har har den STOR fordel agf de 2640 meter)....

V75-6:
Ja CLOSED CASE og Stefan Persson kan sagtens være en interessant fidus(og nej den bliver ikke en streget på meget mere end 10-15%). Har god form og så har den som du siger klar fordel af de 2640 meter. Men som du også skriver så går den også op en klasse, og den møder lidt bedre heste end normalt... Og specíelt en hest som favoriten MAYDAY PHOTO bliver meget svær at besejre... Den har stor klasse og skulle den prikke starten helt optimalt fra springspor og komme til spidsen direkte, bliver den MEGET svær at slå... Har desuden Thomas Uhrberg i sulkyen som jo er fremragende til at prikke perfekt fra volt....

@Barner
COOBER PEDY: Enig i det du siger med Distancen, men mener den klare den, men løbet fra sidst kan sidde i kroppen.

Og closed case bliver jeg mere varm på hele tiden, synes ikke favoriten MAYDAY PHOTO har inponeret mig, og den er vel også meldt lidt op, Og det er ikke den store modstand den mødte sidst, hvor den fik foræret det hele.

Men vi for at se hvad der sker lørdag, og der kommer nok lidt mere i løbet af ugen.

19 Kommentar

Tilføj kommentar