Spørger man Flise-Lise, så vil hun sige at uden penge gør det ondt. Det samme kan man sige om spil. Derfor har jeg, som noget nyt, holdt et vågent øje med, hvad jeg har spillet for og hvad der er kommet ud af det i det her nye år. Så længe man har en fornemmelse af, at der kommer mere ind, end der går ud, så har jeg ikke været tilskyndet til regnskab. Men i konkrete vendinger kan jeg se, at jeg har fået udbetalt godt 3 gange mere end jeg har indbetalt. Jeg havde faktisk en fornemmelse af det så bedre ud, men i en periode efter en (efter mine beskedne forhold) god udbetaling, har jeg efterfølgende indbetalt en del flere klatbeløb end jeg troede, så regnskabet er bestemt ikke mere end lige godkendt. Også fordi mange penge er gået med at gardere ind på en sidste kamp på en længere smørrebrødsseddel af kampe (det skete sidst på en 5-ling, hvor der kun manglede Sharapova over Wozniacki). Det er så ærgerligt at ryge på den sidste kamp-).
Jeg har tit undret mig over at folk er glade for 105 og 115 procent i tilbagebetaling. Men der må jo virkelig blive spillet igennem, hvis det skal kunne mærkes. Måske har folk røvet en bank i forstæderne til samme formål og var der ikke på et tidspunkt en kær gæst på Betxpert, som talte meget om Farmors pension. Folk har sikkert mange indgangsvinkler og mange tilfredshedsparametre, men ud fra mine egne små, tørre tal anno 2012, vil jeg sige at alt under 250 procent i tilbagebetaling over længere perioder (for eksempel 3 måneder som her), så er det ren spild af tid.
-The ugliest player I ever signed was Kenny Burns.
Brian Clough
Jeg har tit undret mig over at folk er glade for 105 og 115 procent i tilbagebetaling. Men der må jo virkelig blive spillet igennem, hvis det skal kunne mærkes. Måske har folk røvet en bank i forstæderne til samme formål og var der ikke på et tidspunkt en kær gæst på Betxpert, som talte meget om Farmors pension. Folk har sikkert mange indgangsvinkler og mange tilfredshedsparametre, men ud fra mine egne små, tørre tal anno 2012, vil jeg sige at alt under 250 procent i tilbagebetaling over længere perioder (for eksempel 3 måneder som her), så er det ren spild af tid.
-The ugliest player I ever signed was Kenny Burns.
Brian Clough