18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Tennis den 14-2-2013

13 kommentarer
1 Visninger
Løse tanker om dagens og nattens kampe, opdaterer efter morgenkaffen har gjort sin virkning:-)

Wozniacki møder Barthel, der er i forrygende form pt, og kan hun holde det, så tror jeg danskeren kommer i store problemer. Vil følge den live, da Wozniacki havde mto i går. Bliver Wozniacki brudt først, vil jeg prøve et lay omkring 1,43.

Baghdatis møder Gasquet, hvilket kunne blive en spændende kamp. Indbyrdes fører Baghdatis 3-0, men pt er franskmanden meget stabil, mens cyprioten har svinget en del, så tør ikke smide mine penge før kampen.

Volandri giver omkring 2,5 over Bellucci i en kamp på grus. Bellucci er bedst rangeret, men er noget ude af form pt. med 3 nederlag i de sidste fem kampe (mod modstanderen han burde slå, mens Volandri har nogle solide sejre over Traver og Mayer. tror den bliver helt lige.

Så holder jeg øje med Malisse mod Ebden, da vinderen af den kamp skal møde Isner, der som forventet er i dårlig form, og måtte bruge 3 sæt mod Pospisil.

Byd gerne ind.
Venligst
T

13 Kommentar

Tilføj kommentar