18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Tennis 28-2-2013

Lad os drøfte kampene i denne tråd.

Mine brugertips begynder at blive lidt pinlige, så måske jeg bare skal holde mig til at poste tanker her:-)

Malisse kampen gik i stå ved 2-2, og de startede begge med at breake den anden - lægger op til en livlig kamp.

Davydenko er tilbage i noget der ligner form, men hans indbyrdes stats mod Federer er ikke med ham - de siger 18-2, og vi skal tilbage til 2010 for at vinde en sejr til ham (der fik han to indenfor kort tid). Tror det bliver en kamp der skal ses med en kølig og uden penge på den.

Jeg håber Mladenovic starter langsomt og kommer et break ned mod Czink, som bestemt ikke var imponerende i går, mod den 16 årige Haddad, og måtte bruge 3 sæt til at vinde. (Haddad skal nok blive til noget, i tredje sæt tager han en "toiletpause", lige i det Czink skal til at serve for kampen - rutineret).

Efter hvad jeg så i går, så tror jeg også at Babos kan presse Niculescu, hvis begge server godt, så vil jeg kigge efter entries inplay begge veje.

Byd meget gerne ind.

Venligst
T

14 Kommentar

Tilføj kommentar