18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Tennis?

Er der nogen, som better regelmæssigt på tennis herinde?

Jeg kan se, at sitets ekspert (Stoltenberg, hedder han vist?) ikke er så aktiv, så måske andre end jeg kunne have interesse i lidt diskussion omkring denne sport, der er så glimrende at tjene penge på.

Helsinki:
Foreløbig har Björn Phau (over Koning) og Tobias Kamke (over Menendez) givet sikre fortjenester i dag, til hhv. odds 1,38 og 1,40*, så nu drister jeg mig til at starte en diskussion herinde.

* jeg spiller som regel hos Gamebookers - primært for lethedens skyld, da jeg ikke er seriøs gambler, så jeg odds-shopper ikke på andre sites.

Derudover vil jeg anbefale spil på Stefan Koubek over David Guez (spilles tirsdag). Den giver 1,40, hvilket ser fint ud på en spiller, som nåede semifinalen i Ukraine i sidste uge. Koubek er måske på vej tilbage mod tidligere tiders form efter at være faldet noget tilbage på ranglisten. David Guez har ikke just imponeret i efteråret, og har ikke slået top-200-spiller i lang tid.

I Knoxville-turneringen i USA har jeg set mig lidt varm på Carsten Ball (odds 1,67), som er en stabil spiller, som jeg pt rangerer en smule under favoritterne de næstbedste i de amerikanske efterårsturneringer. Han er oppe mod peruvianske Ivan Miranda, der havde et stærkt forår, men er faldet noget i kadence i efteråret. Miranda har slået Ball to gange tidligere, men begge gange på grus. Jeg tror på, at Ball fortsætter stimen mod Miranda (dog ikke helt så stort indskud som Koubek).

27 Kommentar

Tilføj kommentar