Har fået svar på to mails idag.
Den ene var fra bet365, der svarede på en mail jeg skrev for 11 dage siden på en forespørgsel på et bet for selvsamme dag.
Den anden var fra bet24 der svarede på en mail fra weekenden langrendsløb hvor jeg spurgte til de væddemål de udbudte fordi de havde ´cancelled´ nogle af dem, formentligt pga. de kludrede i overskrifterne.
Det med bet24 var gået i orden af sig selv, og bet365 kunne være fuldstændigt lige meget nu.
Jeg er lidt usikker om jeg ville få et kompetent svar hvis jeg spurgte selskaberne om det var normal kutyme, men er ikke sikker på jeg får et kompetent/sandfærdigt svar.
Oplever andre også så lange svartider nogle gange...???
Mvh.
Krille
Den ene var fra bet365, der svarede på en mail jeg skrev for 11 dage siden på en forespørgsel på et bet for selvsamme dag.
Den anden var fra bet24 der svarede på en mail fra weekenden langrendsløb hvor jeg spurgte til de væddemål de udbudte fordi de havde ´cancelled´ nogle af dem, formentligt pga. de kludrede i overskrifterne.
Det med bet24 var gået i orden af sig selv, og bet365 kunne være fuldstændigt lige meget nu.
Jeg er lidt usikker om jeg ville få et kompetent svar hvis jeg spurgte selskaberne om det var normal kutyme, men er ikke sikker på jeg får et kompetent/sandfærdigt svar.
Oplever andre også så lange svartider nogle gange...???
Mvh.
Krille