18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Stan James lukker min konto

83 kommentarer
2 Visninger
Jeg har her til aften modtaget en e-mail med afsenderen Padma. Intet andet. Herunder Kan I se mailen:
____________________

Dear Mr

I am writing to inform you that due to the unprofitable nature of your account it will be closed with immediate effect.

The balance has been sent back, all open bets will be honoured with any returns transferred to you in the usual manner.

Yours sincerely

Padma

Stan James (Gibraltar) Ltd.
No 1, The Square, Marina Bay, Gibraltar.

Email: service@stanjames.com

____________________

Det forekommer mig at være en ret unfair måde at drive forretning på, men sådan er det vel. De er dog behageligt direkte i deres begrundelse. De tjener ikke penge på mig, så derfor lukker de kontoen. Jeg kan ikke længere logge ind og kan derfor ikke se den eksakte balance.

Jeg kan fint leve uden Stan James i bookmakerporteføljen, hvor jeg blev alvorligt ramt af limits kort tid efter jeg åbnede kontoen. Jeg er dog ret fortørnet over måden de lukker mig ned på og at afsenderen ikke identificerer sig i afsenderfeltet.

Nu venter jeg spændt på at mit indestående kommer ind på min bankkonto. Jeg kan ikke logge ind for at se om de har de korrekte oplysninger, så det er noget med krydsede fingre.

Har andre oplevet lignende med denne bookmaker?

Jeppe

83 Kommentar

Tilføj kommentar