18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Schweiz Rundt 2018

42 Visninger
En småsyg datter ødelagde alle planer om en optakt til Schweiz Rundt, men lad mig lige gøre det kort her.

Normalt plejer løbet at være hårdt, men i år har de valgt en (for) let rute, der starter med et holdløb, et par sprinteretaper og så nogle semihårde bjergetaper. Ingen vanvidsstigninger som Rettenbachsgletscher eller lignende. Et meget let løb, som jeg forventer Richie Porte vinder, såfremt der ikke er uheld. Regn ikke med Fuglsang, jeg har svært ved at se, hvor han skulle gøre forskellen. Han har forøvrigt også lige været i Danmark til boglancering, så jeg tvivler på at han har de sidste 2 % som under sidste års Dauphine. Jeg gider ikke gøre så meget ved det lige nu. Jeg ser frem til spurterne, hvor Gaviria og Sagan giver os en forsmag på Tour-spurterne.

Der kommer analyser til løbet. Ikke nødvendigvis i dag. Jeg kigger lige på Criterium i første omgang og så Schweiz Rundt, og så må vi se - men byd endelig ind i tråden her, hvis I falder over noget :-)

Tilføj kommentar