Efter en måned i dette forum kan jeg se mange muligheder men også mange faldgruber...
I mine øjne er det vigtigste at bruge tid på udvælgelsen af kampene.. Brug gerne et par timer om dagen..
Jeg giver mine udvalgte kampe karakterer.
Giver selv karakterer fra 3-5..
5 gives til spilobjekt hvor der efter min mening stort set ikke er tvivl.. -Holdet har en god statistik - Formen peger i den rigtige retning - Indbyrdes opgør peger i den rigtige retning. - Vigtigheden af kampen (har holdet noget at spille for øger det motivationen og der er større sandsynlighed for sejr) - Er der skader/karantæner, vigtigt men ikke 100 % nødvendigt ( eks. : Sheffield U - Leeds igår hvor Leeds mangler ret mange spillere men alligevel formår at spille uafgjort) Har dog selv foreslået et spilobjekt vægtet meget på skader og karantæner, hvor der var 11 ude og 2 skadet. Der var ingen tvivl i mine øjne og odds var alt for højt og den gik da også hjem.. Jeg satser efter denne model:
Ved 5 i karakter Satser 1000
Ved 4 i karakter Satser 500
Ved 3 i karakter Satser 250 (Spiller man for mere eller mindre gøres det forholdsmæssigt)
Har personligt overskud i år på 129,5 % ved denne måde at gøre det på. Har i år spillet på 614 kampe. Mine egne 13 forslag i dette forum har på en lille måned givet 184,38 % i overskud. Har fået 11/13 hjem.
-Mine input i andres tråde har derudover givet 189,19 %.
Mine eksempler på kampe de sidste dage med 5 i karakter:
Ishockey -Färjestad-V Frölunda 1 (5-3) odds 1,9 -Eisenbären-DEG M S 1 (6-2) Odds 1,65
Ved statistik benytter jeg ofte Scandicbookmakers.com (virker mest overskuelig og lige til) Betxpert.com (Har statistik på det meste)
Og obligatorisk Betbrain.com til odds-sammenligning..
Spil hos flere bookmakere og til højeste odds da det i længden giver smør på brødet.
Find ud af hvad du er god til.. Lav evt. statistik over det. Hold dig fra det der ikke giver overskud.
Lavere rangerede ligaer og hold er der hvor der ikke er så stor bevågenhed og derfor også ret høje odds. Der bliver ikke spillet så kraftigt på de kampe. Odds sjældent sat ned. Dem spiller jeg tit på.
Spil kun når du er i godt humør. Spil kun når du har ordentlig tid. Spil kun på andres forslag hvis du har gjort dine egne overvejelser på det givne forslag.
Spiller selv på proffessionel-basis og ved at i perioder går det godt i andre perioder skidt.
-Vigtigt her: -Spil aldrig i arrigskab og for at få det tabte hjem. Bevar roen og vent..
-Bevar troen på dit system. Men du skal have en bankroll i baghånden. Dit maks. du bruger på spil. Bankrollen skal helst være på minimum 40 gange dit højeste indskud på en kamp.. Har du en længere periode med underskud (1-2 måneder) sæt maks. indskud pr. kamp ned i forhold til den nuværende bankroll.
I mine øjne er det vigtigste at bruge tid på udvælgelsen af kampene.. Brug gerne et par timer om dagen..
Jeg giver mine udvalgte kampe karakterer.
Giver selv karakterer fra 3-5..
5 gives til spilobjekt hvor der efter min mening stort set ikke er tvivl..
-Holdet har en god statistik
- Formen peger i den rigtige retning
- Indbyrdes opgør peger i den rigtige retning.
- Vigtigheden af kampen (har holdet noget at spille for øger det motivationen og der er større sandsynlighed for sejr)
- Er der skader/karantæner, vigtigt men ikke 100 % nødvendigt ( eks. : Sheffield U - Leeds igår hvor Leeds mangler ret mange spillere men alligevel formår at spille uafgjort)
Har dog selv foreslået et spilobjekt vægtet meget på skader og karantæner, hvor der var 11 ude og 2 skadet. Der var ingen tvivl i mine øjne og odds var alt for højt og den gik da også hjem..
Jeg satser efter denne model:
Ved 5 i karakter
Satser 1000
Ved 4 i karakter
Satser 500
Ved 3 i karakter
Satser 250
(Spiller man for mere eller mindre gøres det forholdsmæssigt)
Har personligt overskud i år på 129,5 % ved denne måde at gøre det på. Har i år spillet på 614 kampe. Mine egne 13 forslag i dette forum har på en lille måned givet 184,38 % i overskud. Har fået 11/13 hjem.
-Mine input i andres tråde har derudover givet 189,19 %.
Mine eksempler på kampe de sidste dage med 5 i karakter:
Ishockey
-Färjestad-V Frölunda 1 (5-3) odds 1,9
-Eisenbären-DEG M S 1 (6-2) Odds 1,65
Fodbold
VFB Lübeck-Kickers Emden 1 (2-0) 1,45
Nottingham F - Yeovil 1 (2-1) 1,55
Jeg snuppede selv Sheffield U -Leeds 1 (1-1)
Men havde vægtet den med 3 i karakter og så koster det ikke så meget i regnskabet..
Faldgruber:
Ved andres spilforslag : Undersøg selv sagen.
Bruger selv:
Bettingadvice.com
Oddsnet.com
Sportinglife.com
Ved statistik benytter jeg ofte
Scandicbookmakers.com
(virker mest overskuelig og lige til)
Betxpert.com
(Har statistik på det meste)
Og obligatorisk
Betbrain.com til odds-sammenligning..
Spil hos flere bookmakere og til højeste odds da det i længden giver smør på brødet.
Find ud af hvad du er god til..
Lav evt. statistik over det. Hold dig fra det der ikke giver overskud.
Lavere rangerede ligaer og hold er der hvor der ikke er så stor bevågenhed og derfor også ret høje odds. Der bliver ikke spillet så kraftigt på de kampe. Odds sjældent sat ned. Dem spiller jeg tit på.
Spil kun når du er i godt humør.
Spil kun når du har ordentlig tid.
Spil kun på andres forslag hvis du har gjort dine egne overvejelser på det givne forslag.
Spiller selv på proffessionel-basis og ved at i perioder går det godt i andre perioder skidt.
-Vigtigt her:
-Spil aldrig i arrigskab og for at få det tabte hjem. Bevar roen og vent..
-Bevar troen på dit system. Men du skal have en bankroll i baghånden. Dit maks. du bruger på spil.
Bankrollen skal helst være på minimum 40 gange dit højeste indskud på en kamp.. Har du en længere periode med underskud (1-2 måneder) sæt maks. indskud pr. kamp ned i forhold til den nuværende bankroll.
Spil oftest kun på singler..
Pøj Pøj og god spillelyst...