Så er det ved at være på tide at vi kommer med det efterhånden obligatoriske indlæg med nattens NHL-fiduser.
Udbuddet i nat er ikk så vildt, men de 2 kampe der er, ser meget indbydende ud.
Om man kan snakke om 2 decideret julegaver ved jeg ikke, men på papiret ligner det to 1-taller.
Anaheim - LA Kings NY Rangers - NY Islanders
Anaheim er den "sikreste" af disse 2 opgør, ihvertfald i mit univers - og desuden også i bookmakernes. Anaheim hører til i blandt den absolutte top i NHL, mens LA Kings er af klart lavere karakter. Med til historien hører også at Anaheim lige har vundet 4-3 over Kings, i LA.
Anaheim er uden skader til nattens opgør, mens at LA må undvære 4-5 spillere.
Udbuddet i nat er ikk så vildt, men de 2 kampe der er, ser meget indbydende ud.
Om man kan snakke om 2 decideret julegaver ved jeg ikke, men på papiret ligner det to 1-taller.
Anaheim - LA Kings
NY Rangers - NY Islanders
Anaheim er den "sikreste" af disse 2 opgør, ihvertfald i mit univers - og desuden også i bookmakernes.
Anaheim hører til i blandt den absolutte top i NHL, mens LA Kings er af klart lavere karakter. Med til historien hører også at Anaheim lige har vundet 4-3 over Kings, i LA.
Anaheim er uden skader til nattens opgør, mens at LA må undvære 4-5 spillere.
http://www.tsn.ca/nhl/injuries…
Rangers har minimum 1 skade, og måske 2.
Det drejer sig om Jason Ward, som er day-to-day og Jed Ortmeyer, som er definitivt ude....
Islanders må fortsat undvære Yashin. Senest vandt de dog ude over Pittsburgh Penguins med 3-5.
Kan Islanders klare opgaven uden Yashin i nat?? Eller bliver det den forventede hjemmesejr??
Hvad tror i??....