18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

NBA MVP-optakt 2017/18: Hvor er værdien?

2 kommentarer
1 Visninger
Enig i, at værdien i forhold til MVP titlen umiddelbart er på Antetokounmpo og Harden.
Fik selv lidt afsted på odds 19 på Antetokounmpo hos Betfair(Børs) og Harden til odds 11 tror jeg også får et skud, hvis Rockets kan kæmpe sig til et 2. seed i West, så bør han være en alvorlig kandidat til titlen.

Ellers har jeg kigget på et par af de mindre markeder.

Flere bookmakere er ude med hvem der snitter flest point, rebounds og assist for sæsonen.
Harden er klar favorit til at snitte flest point, men jeg synes der er lidt værdi at hente på Anthony Davis til odds 13 og D. Lillard til odds 15 (begge Unibet).

Davis og Cousins kommer til at stå for et kæmpe workload for Pelicans i år, og hvis Pelicans skal i playoff, så kræver det at Davis er med i toppen blandt topscorerne. Davis snittede 28 point sidste sæson, et snit som blev hævet efter tilgangen af Cousins.

Lillard ser ikke ud til at få meget hjælp hos TrailBlazers i år, jeg synes truppen er smal, og udover McCollum, er der ikke mange scorerer. Det bliver op til Lillard, hvis TrailBlazers skal i playoff, og jeg tror hans usagerate kommer til at stige. Han har smidt lidt vægt i offseason, hvilket skulle have tilføjet lidt til hans hurtighed. Lillard snittede 28 point sidste sæson.

Unibet er også ude med odds på Most improved player og 6th man of the year.

Her har jeg taget et par spil på de to Magic spillere A. Gordon (odds 21) og J. Simmons (odds 26). Det er et par langskud, og D'Angelo Russell er relativt klar favorit, men både Gordon og Simmons har set solide ud i preseason, og begge spillere virker til at nyde en pæn portion tillid fra coach Vogel, begge står foran hvad der kan blive deres breakout season.
Denne tråd er relateret til NBA MVP-optakt 2017/18: Hvor er værdien?

2 Kommentar

Tilføj kommentar