For et par måneder siden oprettede jeg en konto hos Moneybookers og fik den verificeret. Siden forsøgte en ukendt at få adgang til min konto, dog uden held. Derfor blev min konto midlertidigt spærret og siden da har der været problemer med at få den åbnet igen. Jeg skulle sende dokumentation af pas og en regning hvilket jeg har gjort til deres sikkerhedsafdeling op til flere gang. Skrev den første mail for over 1 måned siden, og siden da har jeg via forskellige mail-adresser forsøgt at komme i kontakt med dem. Det er endnu ikke lykkedes og min konto er der heller ikke sket noget med (kan godt logge ind, men "outgoing transactions" er spærret).
Har i nogle gode forslag? Jeg vil meget gerne til at benytte MB til ind- og udbetaling fra de forskellige bookies, men det er ikke nemt pt.
Jeg forstår ikke at jeg ikke engang får noget svar fra dem. Har i evt. en anden mail-adresse jeg kunne prøve? Har prøvet security@moneybookers.com og samtidigt på selve kontoen under "complaints". Under "My account is locked" står ecurity@moneybookers.com , så det er den rigtige at bruge, men har sendt mail 3-4 gange den seneste måneds tid og der er bare "no answer"!
For et par måneder siden oprettede jeg en konto hos Moneybookers og fik den verificeret. Siden forsøgte en ukendt at få adgang til min konto, dog uden held. Derfor blev min konto midlertidigt spærret og siden da har der været problemer med at få den åbnet igen. Jeg skulle sende dokumentation af pas og en regning hvilket jeg har gjort til deres sikkerhedsafdeling op til flere gang. Skrev den første mail for over 1 måned siden, og siden da har jeg via forskellige mail-adresser forsøgt at komme i kontakt med dem. Det er endnu ikke lykkedes og min konto er der heller ikke sket noget med (kan godt logge ind, men "outgoing transactions" er spærret).
Har i nogle gode forslag? Jeg vil meget gerne til at benytte MB til ind- og udbetaling fra de forskellige bookies, men det er ikke nemt pt.
Jeg forstår ikke at jeg ikke engang får noget svar fra dem. Har i evt. en anden mail-adresse jeg kunne prøve? Har prøvet security@moneybookers.com og samtidigt på selve kontoen under "complaints". Under "My account is locked" står ecurity@moneybookers.com , så det er den rigtige at bruge, men har sendt mail 3-4 gange den seneste måneds tid og der er bare "no answer"!
Al hjælp modtages med kyshånd!
PFT.
Mvh. Martin